Електронна Сервісна Книжка

Електронна Сервісна Книжка

Усі планові технічні обслуговування та щорічні огляди кузову Вашого автомобілю, виконані на нашому сервісному центрі, мають бути зареєстровані у єдиній базі даних Mazda – Електронній Сервісній Книжці (ЕСК). На підтвердження реєстрації кожного технічного обслуговування або щорічного огляду кузову, співробітник нашого Сервісного центру має надати Вам роздруковану сторінку ЕСК із зазначенням дати та вибігу наступного візиту до дилерського центру для виконання обслуговування.

У разі, якщо по будь-яким причинам після проведення обслуговування, співробітник нашого Сервісного центру не надав Вам роздруковану сторінку ЕСК із підтвердженням факту реєстрації проведеного технічного обслуговування, ви маєте право вимагати отримати таку роздруківку безпосередньо після завершення обслуговування або шляхом надсилання такої інформації на вказану Вами під час візиту електронну адресу.

Також, на Ваш персональний запит, на нашому Сервісному центрі Ви можете отримати роздруковану повну історію проведення усіх регламентних технічних обслуговувань Вашого автомобілю. Те саме стосується інших уповноважених Дилерів або Сервіс-партнерів Mazda в Україні. Це дозволяє зберегти повну історію усіх проведених регламентних технічних обслуговувань, легко та швидко будь якому офіційному Дилеру прийняти рішення стосовно виконання гарантійного ремонту Вашого автомобілю, якщо це буде потрібно.